*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

czwartek, 19 lipca 2012

Morze, nasze morze...

Franek mnie popędza, więc tylko parę słów:
Jedziemy :) Wczoraj cały dzień było pochmurno, teraz jest słoneczko, mam nadzieję, że ta aura będzie nam towarzyszyła do niedzieli.
Kupiliśmy wczoraj garnitur! I rękawiczki dla mnie do sukni.
To chyba jednak nie płyn do kibelka! Ale dowiem się dopiero za parę dni.
Na komentarze pod poprzednią notką odpowiem, jak wrócimy :) A wracamy w niedzielę
Papa!

50 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku! Odpocznijcie też trochę w moim imieniu, bo bardzo mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawcie sie dobrze i napisz co to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech wam słonko ładnie świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech świeci tam dla Was słoneczko ;) Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku, wracaj odświeżona :)))!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech no chociaż nie pada :)) ale patrząc na to, co działo się przed chwilą za oknem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co się działo u Ciebie.. :) U nas nie było najgorzej. Co prawda trochę padało, ale też nie cały dzień, a sobota i niedziela to nawet ładne były :)

      Usuń
  7. pięknej pogody i wypoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to się bawcie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego pobytu i słonecznej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku! nad morzem - gdzieś blisko mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawcie się dobrze i zostawcie dla mnie pogodę: jadę najprawdopodobniej w środę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba grunt przygotowaliśmy Ci bardzo dobrze :)

      Usuń
  12. Margolka no to udanego wypoczynku, nawet krótkiego ;-) ehh jak ja bym chciała nad morze ! Ale Ty masz zdecydowanie bliżej niż ja, mnie bliżej w góry ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś tez mialam bliżej w góry :) Zresztą teraz też jak się wybieramy w góry to robimy nocowanie w Miasteczku :)

      Usuń
  13. Odpoczywajcie zatem i czekam na relacje i zdjęcia znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wypoczynku, życzenia powtarzam (na F. już też napisałam), no i także dołączam się do czekania na relację :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam
    Słoneczka, uśmiechu, miłych wrażeń Wam życzę :) buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na notkę opisującą wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdziwiłabym się, gdyby to był płyn do kibelka ;D Wprawdzie z facetami nigdy nic nie wiadomo, ale jakoś nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić :D Mam nadzieję, że bawiliście się super, mimo pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiliśmy się, a pogoda nie była taka zła :)
      To nie był ten płyn ;)

      Usuń
  18. Chciałam napisać miłego pobytu, ale na pewno taki był ;) Umieram z ciekawości, co to za prezent, bo z tym płynem, to na 100% ściema. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był, rzeczywiście :)
      Napiszę wszystko o prezentach :))

      Usuń
  19. I jak było? Mam nadzieję że zajebiście. Z garniturem widzę że poszło jak z płatka;-) A sami wybieraliście czy z pomocą rodziców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie bylo :)

      Już dawno się umówiliśmy, że garnituru będziemy szukać z rodzicami Franka. najpierw chodziliśmy tylko z mamą, potem jeszcze tata dołączyl.

      Usuń
  20. no to teraz czekam na relacje PO :))

    OdpowiedzUsuń
  21. i jak było? w jakiej miejscowości byliście?

    OdpowiedzUsuń