*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

piątek, 14 września 2012

Ostatnia prosta.

Na moment tylko, bo przecież muszę się wyspać :) Za parę godzin u nas w domu będzie ruch jak na dworcu! Zresztą już dziś jest, ale muszę przyznać, że to świetna sprawa - ciągle się coś dzieje :)

Wiecie, najbardziej zdumiewa mnie to, że ja to wszystko już sobie wyobrażałam. Tysiąc razy przerabiałam w myślach ten, czy inny scenariusz: przyjeżdża Karolina, przyjeżdżają rodzice Franka, ubieram suknię, podjeżdżamy pod kościół, pierwszy taniec... I dopóki to było w głowie, ciągle zdawało się nierealne. Tak, jakby to się zdarzało komuś innemu, nie mnie. Ale jutro bez wątpienia, to właśnie ja będę uczestniczyć w tym wszystkim :) Niesamowite, że to się dzieje naprawdę.
Chyba na chwilę obecną nie jestem w stanie napisać niczego więcej, bo emocje przerastają mój zdrowy rozsądek :)

Pewnie jutro się już nie dam rady odezwać bo od rana robię się na bóstwo,(a bardzo bym chciała :P) więc na koniec odpowiem tylko na pytanie Asi, że o 14:00 :)

29 komentarzy:

  1. Lepiej nic nie pisz tylko myśl pozytywnie i nastawiaj się na wspaniały dzień:) A nie siedź na kompie;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jedno drugiemu absolutnie nie przeszkadza. Mogłam siedzieć przy komputerze i nastawiać się na wspanialy dzień.
      Chciałam pisać - po prostu.

      Usuń
  2. 14:00 to idealna godzina na ślub!! :P wiem, bo my też ją mamy :D Będę z Wami myślami, wszystko będzie cudnie i jakoś tak po tej notce chce mi się płakać ze wzruszenia :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie się też wydawało, że ta godzina jest najlepsza, chociaż dla Poznaniaków to zdecydowanie wcześnie, a dla ludzi w moich stronach wręcz dużo za późno :)

      Usuń
  3. zaciskam kciuki za pogode i za wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jak miło widzieć Twój komentarz :)
      Dziękujemy!

      Usuń
  4. No Kochana, dziś Wasz wielki dzień :) Nie mogę się doczekać relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie nieśmiale nam się słonko wyłania zza chmur. Życzę dobrej pogody, i żeby wszystko przebiegło tak jak sobie to wymarzyliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było różnie :) I słońce i chmury a nawet lekka mżawka, ale ogólnie było wspaniale i pogoda też jak dla nas wspaniała :)

      Usuń
  6. Tu gdzie dzisiaj jestem pogoda jest całkiem niezła, nie pada, jest słonce, nie jest zimno. Mam wielką nadzieję, że u Ciebie pogoda jest równie dobra, o ile nie lepsza;)

    Jestem pewna, że będzie (JEST!!) cudnie!!;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas była pogoda mieszana :) Rano pięknie, potem chmury, chwilowe słońce i chwilowa mżawka a potem znowu słońce :) Jak dla mnie może być, podobało mi się :) I jak już Ci pisałam - w ogóle nie zmarzłam :)

      Było cudnie :)

      Usuń
  7. No to mam całą sobotę z głowy ;-)
    A już po 14 to w ogóle!

    Kochana - obfitości łask Bożych na całe Wasze wspólne życie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dziękuję za przypomnienie ;-)

      Usuń
    2. i co, miałaś sobotę z głowy? :)))
      No i w ogóle - dlaczego? Tak intensywnie o nas myślałaś? :))

      Dziękuję!
      I nie ma za co ;)

      Usuń
  8. I to już dzisiaj, zaraz... ale fajnie:)
    U mnie w Katowicach pogoda się 'robi', w sensie wypogadza się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w drodze do Kościoła...

      Wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia!! :*:*:*

      Usuń
    2. Pogoda nie była najgorsza :))

      Dziękujemy

      Usuń
  9. I jeszcze raz z najlepszymi zyczeniami piszę :) Będzie lepiej niż sobie wymarzyliscie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego na nowej Drodze Życia! Niech w małżeństwie układa się Wam jak najlepiej! :) :*

    Ostatnie 2 godziny stanu panieńskiego Ci zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ogromna nadzieje, że w Miasteczku pogoda nie spłatała wam figla w tym jakże ważnym dniu i jest sto razy lepsza niż w pochmurnym i deszczowym Poznaniu!

    Margolciu, szczęścia Wam życzę, miłości, radości, wzajemnego zrozumienia i wszystkiego, co najlepsze na Waszej Nowej Drodze życia:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że była lepsza :) W każdym razie naprawdę nie mogliśmy narzekać, nie padało - nie licząć pięciominutowej mżawki.

      Dziękujemy!

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAaaaaa to już dziś, ale fajnie, ale fajnie ;DDD "Juuuż mi niosą suknie z welonem...." hehe tak mi się nasunęło ;))
    Więc cóż nie pozostało mi nic inego jak tylko złożyć najserdeczniejsze życzenia. Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze życia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ponieśli i już po wszystkim... :)

      dziękujemy!

      Usuń
  14. Wow !!! Margola właśnie dochodzi 14.00 czyli stoisz już na ślubnym kobiercu i zaraz się zacznie ceremonia .... normalnie prawie się czuję jakbym tam była ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak stałam ;) Nawet wiem dokładnie, co robiłam o 13.57, bo akurat zapytałam, która godzina i Juska powiedziała, że jest za trzy :))

      Usuń