*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

sobota, 2 czerwca 2012

Nie znam się

Już mi się wydawało, że wyszłam na prostą, ale coś mi się wydaje, że powinnam przyjąć do wiadomości, że to po prostu nie jest możliwe :) Ile razy się ogarnę i wydaje mi się, że mam więcej czasu, okazuje się, że w pracy dostaję dodatkowy raport do zrobienia, że mam awarię komputera, że trzeba zrobić dodatkowe zakupy, że to, że tamto :) A więc lepiej chyba przyjmę do wiadomości, że po prostu tak już jest i muszę sobie radzić z tym, że nie zawsze mam czas na to, żeby odpisać na komentarze albo napisać nową notkę, nie wspominając już nawet o czytaniu regularnie Waszych notek. A właśnie, przy okazji - nie sugerujcie się tak specjalnie linkami u mnie na blogu, jak czyjegoś bloga w nich nie ma, nie znaczy, że wcale na niego nie zaglądam :) Po prostu nie zdążyłam jeszcze wszystkich blogów zalinkować.
No i jeszcze jedno - nie chodzi wcale o to, że nie mam na nic czasu. Ja po prostu mam tak dużo na głowie i trudno mi z czegokolwiek zrezygnować. Gdybym naprawdę brakowało mi czasu - to musiałabym właśnie sobie odpuścić, a tego nie lubię, więc radzę sobie jak mogę, chociaż oczywiście kosztem jest poczucie wiecznego zabiegania. Ale ja to chyba po prostu lubię, taka moja natura.

Dzisiaj notka trochę nietypowa, a przy niej bardzo nietypowe pytanie do Was - jakie macie modele telefonów komórkowych i co o nich myślicie? :) Pytanie sponsoruje moja firma :D A konkretnie chodzi o to, że w czwartek dostałam informację o tym, że kończy mi się za parę dni umowa na służbowy telefon i będzie ona przedłużona, a na tę okoliczność mam sobie wybrać nowy aparat. I dostałam listę telefonów za 1zł do wyboru. Tyle, że lista składa się z grubo ponad pięćdziesięciu pozycji i bądź tu mądry człowieku, zwłaszcza człowieku tak niewrażliwy na wszelkie nowinki technologiczne jak ja. Jeśli o mnie chodzi, to i z mojej pierwszej Nokii 3310 byłabym dzisiaj zadowolona. Chociaż...no może aż tak to nie, bo radia nie miała :)) Tak czy inaczej, od trzech dni nic nie robię, tylko rozmyślam. Na początku stwierdziłam, że wezmę jakiś "normalny" telefon z klawiaturą i bez udziwnień. Ale potem pomyślałam sobie, że tak naprawdę głównie korzystam z telefonu prywatnego, więc ten musi być "normalny", ale służbowy, to niech może sobie będzie jednak jakiś bardziej wypasiony? Zwłaszcza, że w ofercie za tą złotówkę mam modele warte normalnie nawet ponad 1000 zł, czemu więc nie zaszaleć? Jakiegoś dotykowego smartfona bym se wzięła, takiego co można się dzięki niemu w każdej chwili z internetem połączyć i takiego co to ma różne inne bajery, z których i tak wcale bym nie korzystała - ale z drugiej strony któż wie? może jak już je będę miała to i korzystać zacznę :)) Tyle, że za duży wybór mam. Zastanawiam się trochę nad Nokią Lumia albo C5-03, ale podobno smartfony z Samsunga albo Sony są fajne. I tu właśnie potrzebuję jakichś opinii z Waszej strony :) Może macie? Może słyszałyście?
Jeśli o mnie chodzi, to w telefonie urządza mnie budzik, kalkulator, stoper i radio. No i jeszcze muszę mieć możliwość zainstalowania aplikacji Ginger, do sprawdzania rozkładu jazdy MPK. Ale w moim aktualnym telefonie służbowym mam jeszcze funkcję "rozpoznawanie muzyki", z której korzystam i jest świetna. Pewnie część z Was wie, że polega to na tym, że można nagrać 10 sek jakiejś piosenki, którą akurat gdzieś przypadkiem słyszymy, a telefon znajdzie nam tytuł utworu i jego wykonawcę. I to jest super i chciałabym to mieć, a nie wiem, czy te wszystkie super-extra-w kosmos-wiadomo-co telefony takie coś też mają :)
Będę wdzięczna, jeśli się podzielicie ze mną Waszymi opiniami.
A w ogóle to kazali mi więcej gadać. Powiedzieli mi, że wykorzystuję za mało darmowych minut, które mam w abonamencie i mam dzwonić z tego służbowego telefonu również prywatnie, bo szkoda, żeby się zmarnowały. No proszę, a ja się tak gryzłam, kiedy zdarzyło mi się zadzwonić z tej służbowej komórki do Franka, bo mi się moja Nokia rozładowała. Obym tylko teraz nie przegięła w drugą stronę, bo się zaraz okaże, że rozwalić 2000 minut to dla mnie pestka :)

64 komentarze:

  1. Ja w końcu dzisiaj nadrabiam blogową lekturę, bo ten tydzień był zakręcony, że nawet nie miałam czasu kupić płytek i zobaczyć czy da radę nagrać :// ale poprawię się, już wychodzę na prostą :)
    Co do telefonów, na dniach zmieniam na smartfona właśnie... miał być Samsung 2, ale zmienił się regulamin i strasznie drogi jest, dlatego brat - który nota bene pracuje w branży telefonowej - polecił mi Sony XperiaS czy jakoś tak :D twierdzi, że Nokie smartfony nie są takie super, chociaż są modele z klawiaturą i nie wiem czy dobrze robię decydując się na model bez niej... ale co tam, będę musiała nauczyć się obsługi dotykowca. Rok czasu zbierałam się z wyborem, bo jakoś tak nie mogłam się przekonać, by mieć telefon dotykowy, ale teraz sobie zaszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tym się w ogóle nie przejmuj, jak znajdziesz wolną chwilę, to sprawdzisz, ale to przecież nic pilnego ;)

      Ja sobie trochę okroiłam listę i zostały mi Nokia C6, Samsung Galaxy Ace i Sony Ericsson Xperia neo V. Wizualnie najbardziej podoba mi ta Nokia, najmniej - Sony. A jeśli chodzi o inne kwestie to i tak trudno mi podjąć decyzję, bo za mało się znam.

      Ja też nie jestem przekonana do dotykowego, jako tego telefonu "głównego" dlatego prywatny raczej dotykowy nie będzie. Ale ten służbowy i tak teraz miałam dotykowy, a jak mam możliwość, to chcę wziąć jakiś, który ma fajne funkcje, a z któych zrezygnowałabym prywatnie ;)

      Usuń
  2. ja mam nokie c5, ale to chyba nie smartfon, nie znam sie, ale jestem zadoowlona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiem, czy to smartfon, C5-03 na pewno, ale ten to nie wiem.

      Usuń
  3. Ja posiadam telefon dotykowy lg GM 360 . Nie jest to smartfon ale jest to telefon dotykowy , jestem zadowolona ale już mam upatrzony nowy:) Mój tata ma samsunga galaxy ace i to jest świetny smarftfon:) Jeżeli chodzi o nokie dotykowe to są kiepskie i często się psują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do wyboru także Samsunga i biorę go pod uwagę, ale jeszcze się nie zdecydowałam jednak...

      Usuń
    2. Samsungi są dobre wiem bo mój tata i brat maja ten telefon:) Ale sony erikson to też dobry telefon:P

      Usuń
    3. Już zgłupiałam szczerze powiedziawzy, bo ile ludzi, tyle opinii :) Ostatecznie wybrałam trzy gtelefony - Sony, Samsunga i Nokię - który będzie jeszcze w promocji, ten mi się dostanie :)

      Usuń
  4. Powiem Ci, że zmobilizowałaś mnie do zajrzenia na stronę Nokii i odszukania modelu. No i mam C1-01. Pewnie go już ze sprzedaży wycofują, ale ja tam jestem zadowolona. Duński zwykle kupuje jakieś cudeńka, a moje przedpotopowce zwykle te cudeńka przeżywają o dziewięć żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ta Twoja Nokia. No i nie wiem, czy ją wycofują ze sprzedaży, bo mam ją też w ofercie. Gdybym brała telefon dla siebie, to właśnie coś podobnego bym wzięła, no ale jak to ma być służbowy, to mam ochotę na coś lepszego, bo nie musi być aż tak wygodny ;)

      Usuń
  5. Ja mam już ponad rok Samsunga Avilę. Jestem zadowolona. Nie ścina się, klawiatura dotykowa bez zarzutu, a ja piszę setki smsów. Ma radio, Internet, również rozpoznawanie muzyki, budzik, stoper, nawet wszelkie przeliczniki. Jedynie aparat szału nie robi, ale rzadko używam telefonu do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko używam telefonu do robienia zdjec, chociaż jak sobie teraz moja siostra kupiła Nokię Lumię to muszę przyznać, ze te zdjecia mogą być naprawdę bardzo dobrej jakosci i czasami fajnie byłoby mieć coś takiego.

      Usuń
  6. Ja od niedawna jestem szczęśliwa posiadaczka Samsunga galaxy Gio i jestem bardzo zadowolona. Nie jest olbrzymi, jak niektóre smartfony, a ma tak naprawdę wszystkie potrzebne i mniej potrzebne funkcje:) Porównywałam go z lepszymi modelami Samsunga i tak naprawdę nie było zbyt wielkiej różnicy, poza ceną oczywiście.Ginger i jakdojade.pl zainstalowałam sobie bez problemy, wszystko fajnie funkcjonuje. Fajnie leży w ręce i w ogóle, jak dla mnie ładnie się prezentuje.
    Ze swojej strony mogę tylko polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba za często używam słowa fajnie :D

      Usuń
    2. P.S. Do rozpoznawania muzyki trzeba ściągnąć darmową aplikacje SoundHound z android market, rozpoznaje prawie wszystko :)

      Usuń
    3. No tak, ale ja teraz nie musiałam niczego ściagać, zeby mieć tą opcję :) Ale fakt, poczytałam trochę, ze każda firma ma jakąś tam swoją aplikację do rozpoznawania muzyki. I nadal jestem w kropce, co prawda ograniczyłam się do sześciu a ściśle nawet do trzech modeli, ale i tak nie mogę podjąć decyzji.

      A słowo fajnie jest fajne :)

      Usuń
  7. ja mam kochana jakąs Nokie..ale bez aparatu, bez wielkich szmerów bajerów..i z klawiaturą zaklejaną na taśmę klejącą, bo każdy klawisz jest peknięty na kilka sposobów :D ehehehe,no, bo za dużo pisze :)
    ja się nie znam na tych cudeńkach nowej generacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja sie też właśnie nie znam, ale chciałabym się poznać :) Jeśli mam taką mozliwość, to chętnie skorzystam, bo prywatnie na pewno bym na to nie poszła.

      Usuń
  8. A u kogo przedłużacie umowę? Macie stałego operatora czy może firma chciałaby podpisać umowę z kimś innym? Podasz mi nazwę firmy? Możesz na maila albo kom.
    Ps. Jakiekolwiek masz pytania, mogę zapytać Mata - on ma to wszystko w paluchu jednym małym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma stałego operatora i już są zdecydowani na przedłużenie umowy z Plusem, zdaje się, że w ogóle nie wchodzi w grę zmiana operatora.
      No tak, tylko, ze ja nawet nie bardzo wiem, o co pytać :)

      Usuń
  9. Ja posiadam Nokie X2 00 , zwykły, niedotykowy telefon z aparatem. Nie potrzebuję dotykowych, z bajerami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani ja nie potrzebuję, dlatego prywatnie mam w ogóle jakąś nokię nawet bez literki w nazwie, a więc cos starego :) Ale ponieważ mam taką możliwość, to mam ochotę skorzystać z tego, zeby wziąć jakiś telefon, który będzie miał te wszystkie fajne funkcje - zwłaszcza dostęp do internetu mnie kusi

      Usuń
    2. Mój telefon mi wczoraj umarł :-) ale jaja!

      Usuń
    3. O, co mu zrobiłaś? :))

      Usuń
  10. Piotrek mówi żebyś wzięła te nokie lumie 610 lub 710, ja mam starocia którego już nie produkują więc nawet nie pisze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra ma tę Lumię i się nad nią poważnie zastanawiałam, ale wczoraj ostatecznie ją wyeliminowałam, bo ona wymaga tej micro karty sim - nie chcę z kartą kombinować, chciałabym tylko przełożyć i mieć spokój :)

      Usuń
  11. Sony Xperia :) Ogólnie jest świetny a ponadto aparat robi wyjątkowo dobre zdjęcia, polecam.
    Jedyny minus - budzik nie zadzwoni przy wyłączonym telefonie (albo ja jeszcze nie doszłam, jak sprawić by jednak zadzwonił ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xperie też mam jakieś do wyboru, jedną sobie nawet zostawiłam do ostatecznego wyboru, ale ten ostateczny jest właśnie najtrudniejszy i nadal nie mam pojęcia, co wybrać. Chyba musiałabym te telefony mieć w ręce po prostu :)

      Usuń
  12. Skoro kusi Cię dotykowy "macacz", to nic Ci nie doradzę, bo uwielbiam swoją starą, kochaną nokię muzyczną, a te nowe, cudaczne, z masą gadżetów nie są mi do niczego potrzebne. Będę miała problem, kiedy mamie w grudniu skończy się abonament i trzeba będzie znowu szukać ładnego i prostego telefonu bez "ucudowań" z klawiaturą. A sama najchętniej chciałabym kupić sobie nowiuteńką 5310 - taką samą, jak mam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie w prywatnym telefonie też to wszystko nie jest potrzebne, ale pomyślałam sobie, ze po co mi dwa takie same telefony, skoro mogę trochę poeksperymentować na tym służbowym, którego jednak używam dużo mniej :)Zawsze mi się podobała ta Twoja nokia :) Ja mam trochę podobną i też swoją lubię.

      Usuń
  13. Nie doradzę, bo ja zapóźniona w temacie. U mnie zawsze Nokia ma być i to jak najprostsza, bez bajerów nijakich, bo nie ogarnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię te najprostsze Nokie, chociaż ostatnio coraz trudniej o takie, bo Nokia zaczęła zmieniać menu itd. W każdym razie prywatnie na pewno wzięłabym Nokię, a tak to chcę sobie trochę poeksperymentować.

      Usuń
  14. ja mam samsunga dotykowego z dodatkową klawiaturą qwerty wysuwaną. nie zamieniłabym go na całego dotykowego. ciężko pisze się smsy na dotykowej bynajmniej mi :) jak miałabym doradzić to dotykowy z klawiaturą. jeden minus, że ciężko pisać na takiej klawiaturze jedną ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę pod uwagę jeden taki model dotykowy z wysuwaną klawiaturą właśnie, tyle, ze Nokię. Akurat w służbowym telefonie raczej nie piszę smsów, więc to nei jest dla mnie problemem, ze się trudno pisze :)

      Usuń
  15. Ja jako prywatny telefon używam Sony Ericsson Xperia Neo w kolorze czerwonym i bardzo jestem z niego zadowolona. Długo trzyma bateria, robi genialne zdjęcia i ma wszystkie inne bajery ;)
    Jako służbowy mam Sony Ericsson Live with walkman (no cóż przywiązanie do SE zobowiązuje). Też jest bardzo dobry tyle, że bateria dość krótko wytrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wśród trzech, które podałam, tego Sony Neo dałam na pierwszym miejscu, chociaż nie wiem, czy będzie jeszcze na niego promocja. Wahałam się, bo słyszałam, ze Sony się często psują, ale w zasadzie każdy mówi coś innego ;)
      A ja prywatnie mam prostą nokię i jestem z niej zadowolona :))

      Usuń
  16. Ja pare miesiecy temu zmienialam telefon. Nastawilam sie na nowa xperia( jako ze przed tem tez taki mialam). a z salonu wyszlam z....samsungiem galaxy:-). jednym z argumentow za byla jego funkconalnosc i to ze w przeciwienstwie do sonnego. nie zacina sie. Teraz tak sie do niego przyzwyczailam ze w domu na stale jest. polaczony z netem siecia bezprzewodowa, i czesciej korzystqm z niego niz z laptopa:-) i samo to ze z telefonu spokojnie moge sprawdzic maile i opracowac cos np w exelu wiele ulatwia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie wolę takie najprostsze telefony i prywatnie mam właśnie taki, ale moja siostra ma smartfona i pomyślałam sobie, że jeśli mam taką okazję, to czemu by też sobie nie wziąć czegoś bardziej wypasionego, czego w normalnych okolicznościach bym nie wzięła :) Ostatecznie podałam i sony i samsunga :) I jeszcze Nokię :)

      Usuń
  17. nie znam się na telefonach, wiec nie będę nic doradzać, ja mam starą, zwyczajną, prostą nokię i więcej do szczęścia mi nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani ja się nie znam, chociaż po tych kilku ostatnich dniach trochę się zaawansowałam :P
      Ja prywatnie też mam zwyczajną prostą Nokie i jestem zadowolona, ale stwierdziłam, że po co mi dwa takie telefony :)

      Usuń
  18. co miałam napisać... a tak ... już wiem
    posiadam od niedawna sony ericsson live i powoli go zaczynam ogarniać i polecam tej marki telefony. :)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że ostatecznie też z Sonym wyduję, tyle, że xperią. Ale widzisz, inni z kolei nie polecają, ale z tego wniosek, ze ile osób, tyle opinii :)

      Usuń
  19. Ja tydzień temu zakupiłam sobie Samsunga galaxy z wysuwaną klawiaturą qwerty i zadowolona jestem. Znajomy z kolei podsuną mi dziś pod nos nokię 500 i teraz trochę żałuję, że nie wybralam sobie akurat takiego modelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Nokię 500 też miałam do wyboru, ale jakoś nie brałam jej pod uwagę. Natomiast Samsunga Galaxy tak. Ale ostatecznie wygląda na to, że będzie to Sony Xperia V neo :)

      Usuń
  20. ja mam starą Nokię (już wycofana z produkcji) a smartfonów nie polecam więc w sumie nie wiem co Ci napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywatnie też mam prostą Nokię, choć chyba jeszcze ją produkują, bo to nie ta z tych najstarszych :)I na smartfona bym się nie zdecydowała, tak jak pisałam ostatnio u Ciebie.
      Ale poneiważ zaproponowali mi w pracy tyle różnych modeli, pomyślałam, że tu mogę zaszaleć, bo po co mi dwa proste telefony :) Zwłaszcza, ze ten pomysł z dostępem do internetu to jednak fajny jest w tych smartfonach.

      Usuń
  21. Ja i moi bliscy od jakiegoś czasu korzystamy z Samsungów i nas nie zawiodły, więc mogę polecić. Nie polecam natomiast Sony Ericsona, bo psuł się na potęgę ani Motoroli, bo są bardzo mało intuicyjne i trzeba je długo rozkminiać. Więcej grzechów nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już opinie, że się Sony psuje, ale od innych słyszałam z kolei, ze Samsung się psuje. Inni chwalili Ericsona, jescze inni, Samsunga :) Więc chyba po prostu zależy, co się komu trafi i ile osób, tyle zdań.

      My z kolei raczej na Nokiach polegamy, najbardziej lubię tę markę, chociaż ostatecznie teraz się na nią nie zdecydowałam, a wzięłam w pierwszej kolejności Sony Xperię, w drugiej Samsunga Galaxy

      Usuń
  22. Ja mam ten: Samsung Galaxy Mini i jestem zadowolona. Ma te wszystkie funkcje o jakich napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam jako drugi wybór Samsung Galaxy Ace ;)

      Usuń
  23. 2000 minut (?)(?)(?) Szaleństwo !!! =)
    No niestety zwykle wybiera mi telefony mąż, bo to dla mnie zbyt skomplikowana sprawa =) Ewentualnie decyduję w kwestiach wyglądu zewnętrznego =)
    Ale miałam w swoim poprzednim samsungu opcję wyszukiwania utworów i byłam z tego szalenie zadowolona. Niestety telefon okazał się wielkim nieporozumieniem i wróciłam do swojego starego.
    Mam nadzieję, że są tutaj osoby, które Tobie pomogą.

    Nie mogę się przyzwyczaić do tak rzadkiej Twojej aktywności =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo ;) Ale myślę, ze dałabym radę sobie z tym poradzić.

      Ja jednak wolę sobie sama zawsze wybrać telefon, Franek się wcale w to nie angażuje (jeśli już to właśnie na odwrót i to ja jemu doradzam :)) - ale zawsze zasięgam opinii osob, ktore się na tym lepiej ode mnie znają, głównie mojej siostry.

      Ja też się nie mogę przyzwyczaić do tej małej aktywności, a wręcz mogę powiedzieć, ze mnie to wkurza :/ No ale cóż zrobić, nie rozdwoję się niestety. Kompletnie nie mam na to czasu!

      Usuń
  24. Od niecałego miesiąca jestem szczęśliwą posiadaczką smartfona Samsung Wave S Young. Tu masz linka http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XgYDZGiLlBE opisują dokładnie ten telefon.
    Mi telefon służy głwónie do odtwarzania muzyki, więc zadowolona z poprzedniego samsunga kupiłam następnego.Ten kosztuje obecnie max 400 zł. MA fajny aparat, duży dotykowy wyświaetlacz. Łączy się bezproblemowo z siecią domową itd. Ma wszystko czego w tych czasach użytkowinik potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link :)
      Ja akurat na telefonie w ogóle nie słucham muzyki, jeśli chodzi o smartfona, chyba najbardziej zależy mi na dostępie do internetu :)

      Usuń
  25. :) Polecam Nokia N500,koleżanka ją ma ,jest świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;) Miałam też tę Nokię do wyboru, chociaż ostatecznie, wzięłam coś innego.

      Usuń
  26. Ja mam Samsung Galaxy Ace i jestem z niego bardzo zadowolona. Jest nowoczesny, kobiecy, intuicyjny w obsłudze. Mogę śmiało polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam ten właśnie model jako mój drugi wybór :) Ale z tego co wiem, to chyba jednak pierwszy (sony ericson xperia neo V) jest dostępny, więc będę bez samsunga jednak :)

      Usuń
  27. Powiem Ci tak najlepsze na tą chwilę jak dla mnie SE Xperia Neo V lub Ray bądź Xperia Arc S - wymiata ;) (pracuję w jednej z telefonii komórkowej)
    Haa teraz wszedł do naszej firmy Galaxy SIII - Kochana to jest dopiero telefon :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, ze właśnie ten pierwszy model będę miała. Otrzymałam informację, ze jest dostępny, więc wygląda na to, ze przyślą mi właśnie ten telefon :)

      Usuń
  28. Też się nie znam. Nawet nie potrafię powiedzieć jak nazywa się dokładnie model telefonu, który mam. Musiałabym sprawdzić;) ważne, że dzwoni i ma dostęp do netu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj muszę sprawdzić :) I też się nie znam (chociaż teraz to już trochę bardziej jestem zorientowana, ale to na pewno tylko na chwilę :)) oraz najważniejsze dla mnie, ze dzwoni. Ale taki już mam telefon prywatny, pomyślałam więc sobie, ze z tym służbowym to sobie zaszaleję i wezmę coś, czego normalnie bym nie wybrała ;)

      Usuń
  29. Nokie są zacofane w kwestii smartfonów - nie polecam. Mój A. ma samsung galaxy S i jest baaaardzo zadowolony, ja gdy wybierałam telefon nie chciałam aż tak wielkiego "klocka" i zdecydowałam się na mniejszy, z gorszym procesorem co prawda (ale ja nie siedzę i godzinami nie oglądam filmów na rezerwie ;)) samsunga ace i również jestem zadowolona :) no i ma dwie tylne klapki - czarną i białą, co kto woli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już słyszałam taką opinię odnośnie Nokii, chociaż moja siostra ma Lumię i jest bardzo zadowolona.
      Tak, nad Samsungiem Ace też sie zastanawiałam i podałam go w drugiej kolejności, ale ostatecznie będę miała chyba jednak Sony :)
      Ogólnie też wolę mniejsze telefony, ale prywatny mam mały, ten służbowy niech sobie będzie większy, co mi szkodzi :P

      Usuń