*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

wtorek, 23 kwietnia 2013

Tylko konspekt.

Nie mam kiedy pisać :( A szkoda, bo chyba właśnie teraz bym tego potrzebowała. Poza tym, chciałabym jakoś uwiecznić ten czas, pisać o tym, co się dzieje, co myślę i czuję. Niestety, wolnych chwil jest tak mało (lub wcale), że mi ich nie wystarcza na blogowanie. Jednak cały czas czekam i mam nadzieję, że jakoś to wszystko ogarnę. Wtedy odpowiem na Wasze komentarze, a także napiszę o:
1. Kolejnej rocznicy mojego pisania. I pierwszych urodzinach tego blogspotowego ;)
2. "Cyrografie".
3. Kolejnej rewolucji w moim życiu. 
4. Spodniach.
5. Wycieczce po Fuerteventurze.
6. O tym, co mnie martwi.
7. I co daje nadzieję.
8. Za czym tęsknię.

I pewnie jeszcze o całym mnóstwie innych rzeczy. Mam o czym pisać. Tylko doba jest za krótka i na to pisanie już mi czasu, a czasami nawet sił nie wystarcza. Echh.

31 komentarzy:

  1. Na każdy z wypunktowanych tematów czekam, przebierając odnóżami z niecierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niecierpliwa jestem jeśli chodzi o blogowanie, ale okazuje się, że codziennie już czasu nie wystarcza.

      Usuń
  2. Pozostaje życzyć powodzenia w ogarnianiu spraw.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw sie Margolus, poczekamy :) Z tym wiekszym apetytem na nowe notki, ze zapowiadaja sie baaaardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Tylko kiedy ten czas się znajdzie? :)

      Usuń
  4. ja poczekam, niech się tylko trochę uspokoi :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten spokój jeszcze chyba przyjdzie mi poczekać niestety. Ale może chociaż uda się coś napisać wcześniej.

      Usuń
  5. Masz, więc się dzieje. A to "dzianie" jest teraz najważniejsze. Słowo pisane jest wspomnieniem, a na to zawsze czas się znajdzie...kiedyś...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam zatem na rozwinięcie konspektu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie czekam na wieści od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak bywa, że czasu nie ma. Poczekamy tu na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..
      Czas niestety coraz bardziej się kurczy.

      Usuń
  9. jak to dziwnie jest na tym świecie ułożone, że czasem nawet teoretycznie bardzo długi dzień bywa tak strasznie, strasznie krótki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic się nie martw, Margolciu, zaczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajmij się swoimi sprawami a jak wreszcie się z tym uporasz to wrócisz. My czekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykorzystuj ten czas jak najlepiej, może za jakiś czas znajdzie się i na to chwila! :)

    OdpowiedzUsuń