*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

sobota, 14 września 2013

Kto chętny? :)

Dziś od rana wspominam. Wspominam tamtą sobotę. Minutę po minucie. Pamiętam co robiłam niemal w każdej sekundzie tamtego dnia. Tamte uczucia są prawie namacalne również dziś, prawie je czuję. Jestem w tym samym miejscum, więc chwilami mam wrażenie, jakbym przeniosła się w czasie, jakbym mijała się ze wszystkimi osobami, które kręciły się wtedy po domu, a nawet z samą sobą, ubraną w białą suknię...

Na delektowanie się chwilami ślubu i wesela przyjdzie czas jutro, w dokładną rocznicę. Dziś pławię się w emocjach związanych z przygotowaniami. 
Chcecie powspominać ze mną? Chętnych zapraszam TU :)

25 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na Waszej dalszej drodze :)
    Jej, jak ten czas leci...Wy już rok, my wczoraj 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jeszcze raz, wszystkiego najlepszego i wielu wspólnych udanych lat :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taki mamy zamiar :P Bo jeszcze nie skończyliśmy ;)

      Usuń
  4. Najlepszego w pierwszą rocznicę, aby każda kolejna równie mocno sprawiała Wam radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Powspominałam z Tobą, przeczytałam tamtą notkę, śmiejąc się do monitora :) Nie mogę uwierzyć, że to już cały rok minął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę kolejnych cudownych wspólnych lat, spędzonych w spokoju, miłości i szczęściu :**

      Usuń
    2. Ja też nie mogę uwierzyć! :) Miło mi, że wspominałas razem ze mną :)
      dziękujemy bardzo!

      Usuń
  6. :)) pamiętam ten post :) najbardziej zapadły mi w pamięć refleksje dotyczące pewności (zapewne dlatego, że w tym czasie miotały mną różne uczucia i wątpliwości).
    Ten weekend na pewno jest dla Was niezwykły :) miłego świętowania :)

    P.S. Zazdroszczę Ci pamięci do takich detali, szczegółów. Ja niestety tak nie mam i jak znam siebie, to po pewnym czasie będę mieć tylko ogólny zarys całego dnia ślubu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był niezwykły (choć jednak nie tak, jak ten ubiegłoroczny:)), ale świętować jeszcze nie skonczyliśmy :P
      Rzeczywiście byłam bardzo pewna swojej decyzji - i nadal się ta pewność mnie trzyma :)

      Ja rzeczywiście zapamiętuję zawsze bardzo wiele szczegółów - dzieje się to zazwyczaj mimochodem :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To niesamowite, że minął już rok :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani Jubilaci! Z okazji Waszej bawełnianej rocznicy ślubu życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, miłości, radości, samych słonecznych i cudownych dni oraz spełnienia marzeń i tych dużych i tych małych ;) Pociechy z Franka, a Frankowi pociechy z Margolki ;) Abyście się wzajemnie szanowali, wspierali i miłowali jak do tej pory! Wszyskiego naj naj lepszego! Pozdrawiam cieplutko :) Iskiereczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iskiereczko, bardzo dziękujemy za piękne życzenia :) Mamy ogromną nadzieję, że się spełnią, a nad tą pociechą będziemy cały czas pracować :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  10. Rowniez gratuluje i rowniez zazdroszcze tej pamieci do szcegolow i detali aczkolwiek u mnie tak jest ze im cos sie wydarzylo dawniej tym lepiej to pamietam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      U mnie chyba nie ma zależności czasowej - jakoś tak generalnie zapamiętuję bardzo dużo szczegółów, zarówno z niedalekiej przeszłości, jak i bardzo odległej - to chyba w dużej mierze działa na zasadzie skojarzeń :)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach jak miło powspominać :)
    najlepsze rocznicożyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Margolko, wszystkiego dobrego dla Was i spokojniejszych myśli :))
    Bawiłam się z Wami telepatycznie w sobotę na weselu koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń