*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

niedziela, 22 lutego 2009

Mądrości piwne

I jeszcze taka próbka naszych złotych myśli przy tym piwku. Dorota w czwartek ma obronę i tak sobie kombinuje, jakby się wszelki wypadek zabezpieczyć:
- Kurdę, do spowiedzi bym poszła…
- To ja pójdę z Tobą. W środę jest Popielec to może będą spowiadać.
- No ale to trzeba by do kościoła iść.
- … ??? No raczej…
Po chwili:
- Ale ja jeszcze poprzedniej pokuty nie odmówiłam.
- No to odmów.
- A masz książeczkę?
- Nie… W internecie sobie poszukaj.
- Tylko nie pamiętam, którą litanię miałam odmówić.
- Odmów wszystkie. Na wszelki wypadek.
A potem:
- Ty kurde, patrz jak w tym roku fajnie wypada – Środa Popielcowa w środę!
Chyba najwyższa pora iść spać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz