*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

sobota, 23 lipca 2016

Ekspresem.

Nie mogę nadążyć za uciekającym czasem! Ostatnio mój kolega był na urlopie, znowu  miałam ręce pełne roboty. Nawet nie dałam rady napisać urodzinowego posta. Ani rocznicowego - bo przecież dziesiąta rocznica mi i Frankowi stuknęła.
Muszę to nadrobić. Ale nie dzisiaj. Bo za 10 minut wychodzimy z Dorotką i idziemy na imprezę :P Pracowałam nad Frankiem od miesiąca, bo trochę kręcił nosem na to nasze wyście, ale ostatecznie wiedziałam, że się ze mną po prostu trochę droczy. Idziemy więc z Dorotką po trzech latach wreszcie sobie trochę potańczyć i będziemy świętować moje urodziny a także zaległą uroczystość - 15 lat znajomości :D

8 komentarzy:

  1. Brawo! Mam nadzieję, że się będziecie świetnie bawić...

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jak ?? zabawa udana ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że imprezowanie udane :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Ja ostatnio też nie nadążam za czasem, myślałam, że jak skończy mi się szkoła to będzie luźniej, ale wręcz przeciwnie, dlatego mam nadzieję, że wybaczysz mi to, że umknęło mi gdzieś, że przecież miałaś urodziny! W ogóle umknęło mi, że to już lipiec jest, choć w zasadzie już jego końcówka.
    W związku z tym najlepsze życzenia Margolko, choć baardzo spóźnione, spełnienia marzeń i oczekiwań, szczęścia, pociechy z rodzinki, dużo satysfakcji z życia :*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czas naprawdę leci błyskawicznie!
      Nic nie szkodzi, jasne, że Ci wybaczę :) Dziękuję Ci bardzo za te życzenia :)

      Usuń