*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

sobota, 12 stycznia 2013

Psi weekend.

Podczas weekendu nasz pies lubi sobie czasami poczytać. Ale książka "Władca Werony" nie za bardzo jest w jego guście. Nieco go znudziła.

Postanowił więc pograć w wirtualnego pokera...







37 komentarzy:

  1. A może zacznie też blogować? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ciekawe co by napisałs :):)

      margolka

      Usuń
  2. Uroczo wygląda;)

    jak to z pieskami bywa;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi umknęło? To WASZ pies?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo wiesz, "nasz" może być określeniem wieloznacznym :) Roki jest członkiem naszej rodziny od czternastu lat i od tego czasu mieszka tam, gdzie i ja mieszkałam jeszcze osiem lat temu, czyli z moimi rodzicami :) To jest po prostu nasz rodzinny pies :) Szkoda tylko, ze widujemy się tak rzadko.

      Usuń
  4. Nasza beaglica Figa też uwielbia spać na książkach a jak korzystam z laptopa zawsze przychodzi i sprawdza co robię. Kiedyś w żartach wzięłam laptopa do rąk i zapytałam jej czy chce poczytać komentarze. Ubaw miałam niezły bo moja sunia migiem wskoczyła na nasz fotel i czekała aż do niej dołączę. Przemądrzałe bestie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies uwielbiał się ze mną "uczyć" :) Jeszcze za czasów liceum zawsze do mnie przychodził i kładł się na podręczniki. Ale zamiłowanie do komputera dopiero ostatnio u niego odkrywam :)
      Przemądrzale :)

      Usuń
  5. Margola no super fotki uśmiałam się :))) rewelacja. Ja tylko mam zdjęcia jak Tola na telewizor patrzy siedząc na fotelu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się uśmialiśmy :):)
      Ciekawa jestem co te zwierzaki sobie myślą kiedy sie tak wpatrują w te ekrany :)

      Usuń
  6. Jakbym widziała mojego Kotona ;)
    Psy jeszcze są bardziej kulturalne i nie wchodzą bezczelnie na klawiaturę czy nie siadają bezpośrednio na książce czy gazecie. Mój kot nie uznaje kompromisów w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kota nie miałam, ale rzeczywiście widzialam na różnych zdjęciach, że się zawsze ładują centralnie :)

      Usuń
  7. Jako słodziaczek. Czy to spaniel?

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Ważne, by mieć szerokie zainteresowania ;-))

    ps. pytam po raz drugi, bo być może u mnie nie zauważyłaś tego pytania - czy Ty odebrałaś mail ode mnie?? Po tamtej sytuacji, w której źle zrozumiałaś wydźwięk mojej notki, napisałam na ten adres z gohi i wyjaśniłam, o co mi chodziło, bo nie lubię takich niewyjaśnionych spraw, ale do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani nawet potwierdzenia, że wiadomość przeczytałaś i mnie to martwi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma to po mnie :P

      Rzeczywiście nie zauważyłam u Ciebie pytania. A maila znalazłam! Jest, ale dopiero teraz go odczytalam - nie wiem dlaczego, wylądował w innym folderze.Trudno mi teraz powiedzieć, czy to ja niechcący go przerzuciłam bez czytania, czy skrzynka się pomyliła, ale ważne, ze się znalazł. Dobrze, że się upomniałaś, bo nie miałam pojęcia, że coś pisałaś :) Odpowiem dzisiaj :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oboje mamy od czternastu lat ;)Tylko dwa różne ;))

      Usuń
  10. :D obłędny! ta książka musiała być baardzo nudna;) a poker to jest coś!:D świetne zdjęcia a i pies Mądrala i bystrzak! Pozdrawiam serdecznie!

    PS to ja Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze bystrzak ;)) A książka - musze przyznać, że była nudnawa, ale się rozkręciła, Roki widocznie jeszcze nie dotarł do tego ciekawszego rozdziału :P

      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  11. zdolny zwierzak, bo mój kot to tylko pisanie w wordzie opanował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje szczurki lubiły czytać ze mną, tak samo uczyć się i robić coś na kompie. Kiedy zaklejałam izolacją kabel, który jedna pogryzła, też mi chciała pomagać. I ostatnia namiętnie kradła mi notatki (czasami mi zabierała, żebym zajęła się nią, a czasami dostawała do zabawy) i dlatego potem była taka mądra, na pewno rozwiązywała zadania za szafą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może za jakiś czas znajdziesz za szafą jakieś rozwiązanie ;)

      Usuń
  13. Moje oba psy z kolei uwielbiają kłaść się na klawiaturze od laptopa :P Już bym chyba wolała, żeby kładły się na książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no i pieknie, niech sie chlopak troche kulturalnie rozerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam spaniela...To znaczy moja mama ma :) Tylko, że rudy :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. :) No jaki obeznany z technologią :)

    OdpowiedzUsuń