*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

niedziela, 14 lipca 2013

Jutro

Zbieram się i zbieram, żeby znowu coś napisać. Trudno się rozkręcić. Może to coś w rodzaju obietnicy będzie moją motywacją?

11 komentarzy:

  1. zbieraj sie zbieraj, brakuje nam tu Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. będziemy cierpliwie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to! Brak nam tu naszej Margolki...

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie ja też czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie ... dasz radę ... a ja się trochę niecierpliwie ... ale spokojnie ;-) Czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko w swoim czasie
    będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My poczekamy ile trzeba...ale mogłabyś już... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A obietnic trzeba dotrzymywać :D

    OdpowiedzUsuń