*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

środa, 17 października 2012

Jak co roku

Dzisiaj trochę sobie świętujemy. Z tej okazji nawet nie poszłam na aerobik dzisiaj :) Jak co roku o tej porze mamy imieninowo-urodzinowe świętowanie. Dzisiaj urodziny Franka i moje imieniny, jutro imieniny frankowe. Wypadło w tygodniu, więc nie poszaleliśmy, a w weekend będziemy zajęci pakowaniem. Ale przecież nie tak dawno spora impreza była, więc można sobie podarować.
Przyszli tylko rodzice Franka z torcikiem. Możecie się więc częstować:

Ja imienin specjalnie nigdy nie obchodziłam - no, tylko jako dziecko, bo urodziny zawsze miałam w wakacje, więc nie mogłam zaprosić koleżanek, więc w zamian świętowałam przez jakiś czas imieniny, ale później już nie. W ogóle u nas w rodzinie nie ma takiej tradycji. Śmiałam się dzisiaj nawet z moją mamą, która zadzwoniła z życzeniami (dla Franka, nie dla mnie:)), że ja swoich imienin nie obchodzę, ale inni je obchodzą - nie dość, że składają mi życzenia, to jeszcze prezenty przynoszą ;) 
Ale to wszystko tylko dlatego, że Franek w tym samym dniu ma imieniny. Cóż, przecież wiadomo, że za mąż wychodzi się z wyrachowania :P:P

 Aha, w tle nasze prezenty ślubne. Ktoś pytał o zdjęcia.. No to jedno jest :)

66 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla Was i każdego z osobna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystkiego najlepszego Kochani!

    I co to za pakowanie??? Czy z tego powodu co myślę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!
      Nie wiem, o czym myślisz :) A my przecież za moment wyjeżdżamy. Nareszcie pierwszy w tym roku porządny urlop :)

      Usuń
    2. No właśnie o ten urlop mi chodziło - bo to jednocześnie podróż poślubna będzie :)

      Usuń
    3. Nie byłam pewna, czy to własnie o to Ci chodziło :) w każdym razie - tak :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego ;) mm jaki torcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Nooo, powiem Ci szczerze, że tak średnio mi smakował.. :) Przede wszystkim były w nim wiśnie, które uwielbiam, ale w alkoholu - a nie smakują mi w ogole ciasta nawet z odrobiną alkoholu.

      Usuń
  4. Ale kumulacja urodzinowo-imieninowa, toście się dobrali ;)
    Życzę Tobie i Frankowi jak najwięcej dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to po raz kolejny wszystkiego najlepszego!
    Prześliczny ten dzbanek i filiżanki...

    Zastanawia mnie bardzo dlaczego w ogóle i dlaczego tylko moje komentarze trafiły do spamu. Chyba mam podejrzenie, ale może jeszcze przetestuję zanim napiszę :) Ten w każdym bądź razie nie powinien tam trafić wg. mojej teorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny dziękujemy :)
      Też mi się bardzo podobają!

      Niestety - trafił :( Dopiero teraz go przez przypadek zauważyłam... A jakbyś się normalnie zalogowała?? Bo ja też nie mam pojęcia, dlaczego jedynie Twoje komentarze trafiają do spamu????

      Usuń
    2. Ooo, czyli moja teoria obalona ;) Będę próbowała rozwikłać zagadkę. Jakby znowu coś poszło do spamu to daj znać, ok?

      Usuń
    3. Dam znać :)
      Naprawdę sama jestem ciekawa, dlaczego tylko w Twoim wypadku tak się dzieje..

      Usuń
  7. Dawno nie miałam wśród bliskich żadnej Małgośki, więc zapomniałam, że to dziś.. Radości wszelkich, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie wiem, komu powinnam składać życzenia ;p Wszystkiego najlepszego Wam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się złożyło :) W takim razie można Wam życzyć chyba tylko wspólnego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Możemy robić wspólne imprezy ;)
      Dziękujemy.

      Usuń
  10. wszystkiego najlepszego, a tort wyglada super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ale przyznać muszę, że jadłam lepsze. Co nie znaczy, że był niedobry ;)

      Usuń
  11. Najlepszego dla Ciebie i Franka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to trochę spóźnione ale ciężarnej można wybaczyć, nie?:)
    wszystkiego najlepszejszego Kochani!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakie spóźnione? :) Raptem kilka godzin wcześniej powstała ta notka :)

      Usuń
  13. To wszystkiego najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to serdeczne życzenia dla obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha! no to wszystkiego najlepszego dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego :)
    Ja chyba bardziej wolę obchodzić urodziny niż imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tez wczoraj byłaby kumulacja świętowania rodzice obchodziliby 25-lecie małżeństwa i moja mam tez Małgorzata:) dużo radości dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego dobrego dla Was obojgu :)
    i domysliłam się,że to prezent ślubny,śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze dla Was :*
    Tak pomyslałam zanim doczytałam, że to prezenty ślubne, podoba mi się białe cudo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)

      Tak, mnie się też bardzo podoba - i nareszcie mamy w czym herbatę robić :)

      Usuń
  20. Wszystkiego co najlepsze dla Was :)

    A tak swoją drogą to wiedziałam, że mamy coś wspólnego tlyko nie wiedziałam co :P ale już poza imieniem wiem ... chyba imiona mężów i prawie co do dnia ich urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)

      A kiedy Twój ma urodziny?? :) Bo co do tego samego imienia.. właśnie nie wiem, czy już w ubiegłym roku nie doszłyśmy do tego wniosku :)

      Usuń
  21. ja pytałam o zdjęcia prezentów ;D jeszcze czekam na pozostałe :P

    Imienin u mnie nikt nie obchodzi bo jak wszystkim wiadomo na Śląsku się obchodzi urodziny i to wszyscy wokoło świętujemy :)))

    Wszystkiego najlepszego zatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze się pojawią ;)

      Haha, to ja chyba nie jestem wszystkimi, bo nie wiedziałam ;) - u mnie też się obchodzi tylko urodziny, dlatego nie kojarzyłam tego zwyczaju z typowo Śląskim :)

      Dzięki!

      Usuń
  22. Jakie świętowanie w pakiecie ;-) Wszystkiego dobrego dla Was :* nawet dla Margolki, która nie obchodzi imienin ;-)) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego zatem dla Was obojga :) :* :* duzo zdrowka i slodyczy.. Łódeczka zyczy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Margolka w mojej rodzinie tylko dorośli obchodzili imieniny, a nie urodziny, za to my dzieciaki odwrotnie. Teraz te dzieciaki dorosły i nadal obchodzą urodziny, a nie imieniny ;-) Za to w rodzinie mojego męża obchodzą i imieniny i urodziny i powiem szczerze, że nikt nie zainteresował się kiedy ja mam te imieniny, a ja już kiedyś wybrałam sobie datę 13 lipca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, że sobie wybrałaś ;) Chociaż chyba to jest tak, że imieniny obchodzi się w pierwszy dzień po urodzinach, kiedy dane imię obchodzi imieniny :P Nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi ;)

      Usuń
  25. P.S. Margolka z tego wszystkiego nie napisałam ;-) Wszystkiego co naj naj dla Ciebie i męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego dla Was dwojga!

    OdpowiedzUsuń
  27. Naj =* Za to zauważyłam, że ludzie w P. straszną wagę do imienin przywiązują.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam się do życzeń :)))

    Ze szczerego serca, niech się Wam wiedzie :)))

    OdpowiedzUsuń