*OGŁOSZENIE*

Witam wszystkich odwiedzających :) Zarówno stałych czytelników, jak i "przelotnych" gości.
Wszyscy są mile widziani, ale proszę pamiętać o tym, że jest to moje miejsce, a więc piszę o czym chcę, w sposób w jaki chcę i jestem jaka chcę być :) Jeśli się komuś to nie podoba, nie musi mnie uświadamiać, jaka jestem niefajna. Przymusu czytania ani lubienia nie ma.
Jeśli jesteś tu nową osobą, zachęcam do pozostawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza (zakładka Kredki w dłoń), a jeśli prowadzisz bloga - zostaw adres. Chętnie zajrzę!
Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

niedziela, 20 kwietnia 2014

Smacznego Dyngusa ;)

Ostatni tydzień był trochę na wariackich papierach i ani się obejrzałam, a nadeszły święta. Przyznam, że chyba z lekkim zdziwieniem odnotowałam fakt, że oto mamy Wielki Czwartek... Ale teraz jest właśnie czas na to, żeby trochę zwolnić i świętować w gronie rodziny. 
Dlatego dziś  chciałabym tylko życzyć Wam radosnych i pięknych Świąt Wielkanocnych. Znajdźcie czas na refleksję i długie rozmowy z najbliższymi. Niech będzie wesoło i beztrosko, nawet pomimo wszelkich, codziennych trosk.

Wesołych Świąt!
 

4 komentarze:

  1. Pełnych spokoju i radości
    Świąt Wielkanocnych,
    dobrego wypoczynku w rodzinnym gronie
    oraz optymizmu, energii i nadziei na lepszą przyszłość.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemni Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i Wam tego samego życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. I wzajemnie-wszystkiego świątecznego Margola!

    OdpowiedzUsuń